خدایا خواهشا خودت بگو
نوشته شده توسط : سحر

 

خدایا خیلی دوستت دارم

خدایا از اینکه به حرفهام گوش میدی در آرامش هستم

خدایا از این آدمها خسته ام تو تنها پناه منی 

خدایا تو همیشه صلاح من رو بهتر میدونی و همیشه کمکم میکنی کاری رو انجام بدم که به صلاح هستش تو تنها کسی هستی که همیشه مراقبم هستی تو تنها کسی هستی که اشکامو میبینی وتنهایی ام رو پر میکنی

خدایا خواهشن خودت به او بگو حرفهای دلمو

 خدایا حرفهامو خودت به گوشش برسون

خدایا به او بگو منتظرش هستم به او بگو زمان خیلی زیادی منتظرش بودم وفادار موندم و خیلی ها را کنار زدم ، روی خیلیها وایستادم  تا خودش از راه برسه

 خدایا جز تو که به کسی حرفهامو نمیگم

خدایا دلم گرفته خداجونم ازت میخوام  دستامو بگیری و رهایم نکنی

خدایا خودت گفتی هر کدوم از بنده هات صدات کنه پاسخش میدی و من میدونم وعده  تو حق است خودت  کمکم کن

 خدایا به او بگو منتظرشم 

خدایا به او بگو ...




:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: